Radiator Springs Racing

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Online Sim Racing netKar PRO


+12
marco boni
Attilio Barba
Paul O'Brien
f.gek
M Waechter
MikaRaymond
giancarlo graziano
Fabio Grippa
Antonio Lallo
Luca Mosca
Francesco Meola
Andrea Lojelo
16 posters

    17 March 2011: Bahrain

    Clive Melbourne
    Clive Melbourne
    Driver
    Driver


    Posts : 265
    Join date : 2010-01-27
    Age : 45
    Location : France (Irish)

    17 March 2011: Bahrain - Page 2 Empty Re: 17 March 2011: Bahrain

    Post by Clive Melbourne Sat Mar 19, 2011 11:17 pm

    Great Video , lots of action, nice to see the 2 WCR cars up there...... Roll on the season opener in Melbourne, it's one of my favorites. drive cheers
    laurent resende
    laurent resende
    Driver
    Driver


    Posts : 634
    Join date : 2009-11-06
    Age : 73
    Location : Rouen

    17 March 2011: Bahrain - Page 2 Empty Re: 17 March 2011: Bahrain

    Post by laurent resende Sun Mar 20, 2011 2:16 am

    si je ne participe pas a ce championnat cela ne m'empeche pas de visionner les replays avec énormément d'attention, Paul pour m'etre longtemps confronté a toi dans différents championnats,tu as conservé cette fantastique attitude d'un pilote énormément respectueux des règles essentielles de la course automobile, (cela ne sert a rien de géner un pilote plus rapide que soit a vous doubler,ou vous sortirez,ou il parviendra a passer, et de plus vous rendrez service a vos poursuivants=Doug GPLEGEND) ton attitude vis a vis de GEK est la preuve que tu est vraiment un super pilote, les courses se suivent mais ne se ressemble pas !!! PUSH Paul!! Bravo/////////////////////////////////////////////if I do not take this championship that does not stop to watch replays with great attention, Paul has long faced myself to you in various leagues, you have kept this great attitude of a great driver -friendly basic rules of racing, ( it is useless to interfere with a driver faster than you is a double, or you leave, or he will manage to pass, and the more you help your pursuers Doug GPLEGEND = ) your attitude vis a vis GEK is proof that you really is a great driver, follow the races but do not look! Paul PUSH! Bravo
    Paul O'Brien
    Paul O'Brien
    Driver
    Driver


    Posts : 244
    Join date : 2009-10-07
    Age : 45
    Location : West Cork, Ireland

    17 March 2011: Bahrain - Page 2 Empty Re: 17 March 2011: Bahrain

    Post by Paul O'Brien Sun Mar 20, 2011 3:48 am

    laurent resende wrote:si je ne participe pas a ce championnat cela ne m'empeche pas de visionner les replays avec énormément d'attention, Paul pour m'etre longtemps confronté a toi dans différents championnats,tu as conservé cette fantastique attitude d'un pilote énormément respectueux des règles essentielles de la course automobile, (cela ne sert a rien de géner un pilote plus rapide que soit a vous doubler,ou vous sortirez,ou il parviendra a passer, et de plus vous rendrez service a vos poursuivants=Doug GPLEGEND) ton attitude vis a vis de GEK est la preuve que tu est vraiment un super pilote, les courses se suivent mais ne se ressemble pas !!! PUSH Paul!! Bravo/////////////////////////////////////////////if I do not take this championship that does not stop to watch replays with great attention, Paul has long faced myself to you in various leagues, you have kept this great attitude of a great driver -friendly basic rules of racing, ( it is useless to interfere with a driver faster than you is a double, or you leave, or he will manage to pass, and the more you help your pursuers Doug GPLEGEND = ) your attitude vis a vis GEK is proof that you really is a great driver, follow the races but do not look! Paul PUSH! Bravo
    Thanks Laurent Wink

    Sponsored content


    17 March 2011: Bahrain - Page 2 Empty Re: 17 March 2011: Bahrain

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Thu Mar 28, 2024 5:46 pm